Pronađi posao

Ukucaj ime posla ili riječ koju želiš da se nalazi u opisu posla. Također možete pretraživati po lokaciji.

Dodaj posao

Podijeli pronađeni posao sa ostalima.


Radnik u metalnoj proizvodnji - Digital-Elektronik doo Derventa
Banja Luka
Geologija
Objavio: Job.ba Tim

Objavljen 09.11.2017. Ističe 30.11.2017.

Detaljno



Radnik u metalnoj proizvodnji


Radne obaveze:

-Rad na upresavanju, urezivanje navoja
-Održavanje urednosti radnog prostora
-Rad na drugim poslovima po potrebi
-Rad u dvije smjene.

Potrebni uslovi:

-Stručna sprema u navedenom zanimanju
-Iskustvo u radu u metalnoj struci od prednosti
-Spremnost na usavršavanje
-Prednost  i preciznost u poslu
-Sklonost timskom radu
-Poželjno radno iskustvo na pomenutim poslovima

Primljeni kandidat poslije  probnog rada ima mogućnost zasnivanja radnog odnosa na neodređeno vrijeme.

Ukoliko ste zainteresovani pošaljite nam Vašu molbu sa biografijom putem pošte ili maila  do  30.11.2017

Digital-Elektronik doo
Kninska bb
74400 Derventa
Mail:Zeljka.Calakovic@de.at

Komentari

Još uvijek nema komentara. Budite prvi da komentarišete ovaj posao!
Serviser i skladištar (m/ž) - TELINEA d.o.o
Bihać
Transport i skladištenje
Objavio: Job.ba Tim

Objavljen 09.11.2017. Ističe 19.11.2017.

Detaljno

TELINEA d.o.o. , firma koja se bavi sa pružanjem telekomunikacijskih usluga
(internet, televizija i fiksna telefonija)

raspisuje

KONKURS
za poziciju
 
SERVISER i SKLADIŠTAR
(m/ž)
1 pozicije

Općina: Bihać


Područje odgovornosti:
  • Servis opreme (elektronika – popravak receivera i antena)
  • Priprema opreme za teren 
  • Zaduživanje i razduživanje robe iz skladišta
  • Odgovara materijalno za svu robu
  • Vodi brigu o pravilnom skladištenju robe
  • Vodi brigu o naruđbi robe
  • Vodi brigu o  higijeni skladišta i o tome vodi evidenciju skladištenje proizvoda i materijala, njihovu zaštitu od vremenskih utjecaja, fizičku manipulaciju i transport po skladištu te pakiranje za isporuku
  • Vodi brigu o ličnoj higijeni, čistoći odjeće, opreme i skladišta
  • Vrši sortiranje, evidentiranje i preslagivanje robe
Zahtjevi radnog mjesta:
  • Srednja stručna sprema (SSS)
  • Poželjno radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
  • Visok nivo inicijative i motivacije za postizanje rezultata
  • Spremnost za prekovremeni rad kad potrebe posla to zahtijevaju
  • Obavezna potvrda o nekažnjavanju
  • Poznavanje rada na računaru - osnove
  • Organizovanost i pedantnost 
  • Sistematičnost , tačnost , odgovornost i samostalnost
  • Obavezna vozačka dozvola B kategorije 
Ukoliko želite postati dio našeg uspješnog tima pošaljite Vašu biografinu (CV) na:

Adresa: TELINEA d.o.o. BIHAĆ, Dr. Irfana Ljubijankića 148, 77000 Bihać 

Komentari

Ajdin Hasančić 13.11.2017. 12:52

Pozdrav, koja sprema treba, hvala unaprijed
Savjetnik u projektovanju i prodaji komercijalnih klima uređaja (m/ž) - Stanic Trade d.o.o.
Sarajevo
Mašinstvo i metalurgija
Objavio: Job.ba Tim

Objavljen 09.11.2017. Ističe 30.11.2017.

Detaljno

STANIĆ TRADE d.o.o. je članica Stanić Grupe, vodeće grupacije u proizvodnji sokova, distribuciji pića, duhanskih proizvoda i tehničke robe. Od svog osnivanja 1994. godine, uspješno razvija distribuciju tehničke robe, trudeći se da kupcima pruži najbolju kvalitetu po pristupačnoj cijeni. Snagu ditribucijske mreže, resurse, dobru organizaciju i planiranje poslovanja, praćenje tržišta i moderno osmišljen marketinški pristup, te kvalitetne kadrove i potencijal za daljnji razvoj, prepoznale su vodeće svjetske firme: LG Electronics, Toshiba, Sony, Philips, Sharp, Hotpoint, ARISTON i dr. čije uređaje Stanić Trade plasira na tržištu BiH putem široke distributivne mreže i lanaca retail objekata.

U cilju jačanja naše prisutnosti na tržištu komercijalnih klima uređaja (CAC), tražimo Inžinjera mašinstva sa KGH smjera na poziciji: 

Savjetnik u projektovanju i prodaji komercijalnih klima uređaja (m/ž)

Od Vas očekujemo:
  • Aktivno sudjelovanje u izradi dokumentacije za KGH sisteme uz prikupljanje informacija neophodnih za kreiranje ponude
  • Učešće u planiranju nabave komercijalnih klima uređaja 
  • Praćenje javnih nabavki komercijalnih klima uređaja 
  • Održavanje kontakata sa investitorima, projektnim biroima, ugovornim partnerima
  • Vođenje i stručno savjetovanje u procesu prodaje komercijalnih klima uređaja 
  • Praćenje projekta od momenta prihvatanja ponude do puštanja sistema u rad
  • Vođenje i stručni nadrzor servisnog tima
Vaš profil:
  • VSS inžinjer mašinstva, obavezno KGH smjer 
  • Vozačka dozvola B kategorije
  • Poznavanje engleskoj jezika u govoru i pismu
  • Komunikativnost i izražene pregovaračke vještine
  • Kreativnost i inovativnost;
  • Spremnost na stalno usavršavanje i rad na terenu
  • Proaktivan pristup i samostalnost u izvršavanju poslova
Ohrabrujemo mlade i kreativne inžinjere mašinstva bez radnog iskustva da se prijave na oglas. Imat ćete priliku da učite od najboljih iz prodaje i distribucije CAC uređaja, te da uvijek budete prvi u edukaciji, informiranosti i ličnom razvoju o najnovijim tehnologijama.

Ukoliko želite postati dio našeg uspješnog tima, svoju prijavu (CV i motivacijsko pismo) možete poslati putem maila na adresu: 
posao@stanic-trade.com   sa naznakom „Prijava za posao: Savjetnik u projektovanju i prodaji - CAC“

Konkurs ostaje otvoren do 30.11.2017. godine.

Očekujemo Vas! 

Komentari

Još uvijek nema komentara. Budite prvi da komentarišete ovaj posao!
Kreditni službenik (m/ž) - Mikrokreditna Fondacija MIKRA
Sarajevo, Vogošća, Ilidža
Ekonomija i finansije
Objavio: Job.ba Tim

Objavljen 09.11.2017. Ističe 05.12.2017.

Detaljno

Radi povećanja opsega poslovanja u Kantonu Sarajevo,
Mikrokreditna Fondacija MIKRA želi osnažiti svoj tim, te uposliti nove radnike,    
koji svoju profesionalnu karijeru žele razvijati u perspektivnom, dinamičnom i prijatnom radnom okruženju.

MIKRA   članovima  svoga  tima  nudi:

Radni odnos; 

Mentora tokom inicijalne obuke i orijentacijskog procesa

Profesionalno usavršavanje putem vrhunskih treninga i obuka;

Atraktivna primanja. 


MIKRA   objavljuje  otvoreni


K O N K U R S  

za  radnu  poziciju:

Kreditni službenik  

Sarajevo-Vogošća-Ilidža, više izvršilaca
   
Posao podrazumijeva:
  • Promotivne aktivnosti i prezentiranje uslova i prednosti mikrokredita MKF Mikra na regiji Kantona Sarajevo, Ilidža, Vogošća. 
  • Svakodnevni obilazak terena, kontaktiranje novih klijenata i održavanje mreže postojećih klijenata (naši klijenti su:  mali poduzetnici u djelatnostima zanatstva, ugostiteljstva, trgovine, poljoprivede, stročarstva, voćarstva i sl.).
  • Izrada kreditnih analiza.
  • Praćenje otplate tokom trajanja kreditnog odnosa.
  • Izvještavanje o trendovima i uočenim karakterističnim pojavama na svom terenu.
Kandidati trebaju ispunjavati slijedeće uslove:
  • Komunikativnost i ubjedljivost u prezentacijskom nastupu.
  • Spremnost za svakodnevni rad na terenu.
  • Prebivalište na području Kantona Sarajevo, poželjno Vogošća, Ilidža. 
  • Iskustvo u radu sa malim poduzetnicima u prigradskim i ruralnim područjima. 
  • Poznavanje ljudi i lokalnih zbivanja u regiji Vogošća, Ilidža, Sarajevo.
  • Vozačka dozvola.    
Kandidati koji ispunjavaju navedene uslove, biti će kontaktirani radi poziva na intervju !

Biografije sa kontakt  telefonom i fotografijom slati do:  05. decembra  2017. godine, na adresu:
Mikrokreditna Fondacija MIKRA,     Marka Marulića 2/VI,   Sarajevo
na Fax: 033 61 61 62  

Komentari

Još uvijek nema komentara. Budite prvi da komentarišete ovaj posao!
Trgovac (m/ž) - Nameks d.o.o.
Široki Brijeg, Mostar, Čitluk - Međugorje, Ljubuški i okolica
Trgovina
Objavio: Job.ba Tim

Objavljen 09.11.2017. Ističe 23.11.2017.

Detaljno

Otvaranje novih poslovnica Namexa u Širokom Brijegu i Mostaru, te proširenje maloprodajne mreže diljem Hercegovine zahtjevaju povećanje našeg najvažnijeg faktora – ljudskog potencijala. 

Ukoliko i Vi želite biti dio našeg rastućeg tima - prijavite se na natječaj za 30 radnih mjesta za radno mjesto TRGOVCA (m/ž) , koji su raspoređeni po gradovima:
  • Široki Brijeg - 12 osoba
  • Mostar - 6 osoba
  • Ljubuški i okolica - 7 osoba
  • Čitluk/Međugorje - 5 osoba
Uvjeti: 
  • SSS ili KV
  • Radno iskustvo na istim ili sličnim poslovima
  • Ambicioznost, odgovornost i sklonost timskom radu
Uz prijavu za natječaj potrebno je dostaviti sljedeće:
  • Dokaz o stručnoj spremi
  • Životopis
  • Eventualno mišljenje prethodnog poslodavca
Zainteresirani svoje prijave sa traženim dokumentima trebaju dostaviti putem pošte na:

Nameks d.o.o.
Fra Dominika Mandića br. 19
88220 Široki Brijeg

Natječaj je otvoren  09.11. do 23.11.2017.g. 

Komentari

Još uvijek nema komentara. Budite prvi da komentarišete ovaj posao!
Legal Advisor (m/f) - GIZ Office Sarajevo
Sarajevo
Pravo i društvene nauke
Objavio: Job.ba Tim

Objavljen 08.11.2017. Ističe 24.11.2017.

Detaljno

The EU/BMZ project „Countering Serious Crime in the Western Balkans“
is looking for a 

Legal Advisor (m/f)
in Sarajevo 

from 01/01/2018 – 31/12/2019

The EU co funded “Countering Serious Crime in the Western Balkans” project is implemented by the Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH – GIZ. The project is composed of 4 areas of intervention with the overall objective to counter Serious Crime in the Western Balkans. The technical expertise will be provided by EU Prosecutors and Legal Advisors. 

Your tasks:
  • In close cooperation with the Administration and the Component Leader to undertake the necessary steps to close any legal and regulatory gap concerning international cooperation in criminal justice, in particular drafting of ToRs for national and international experts;
  • In close cooperation with the Administration and the Component Leader the planning and implementation of capacity building activities, e.g. small workshops, study trips, language courses, internships;
  • Monitoring and regular reporting on the activities and results;
  • If requested by the Team Leader to promote and represent the project within the national GIZ structures;
  • If requested by the Team Leader or in case of absence of the EU Prosecutor to substitute the EU Prosecutor;
  • Assist the EU Prosecutor in his daily work
  • Performing certain administrative tasks in support to the Administration of the project
Your qualifications/competences:
  • University degree in law. A postgraduate degree in criminal law or a relevant field or a bar admission would be an advantage
  • At least 5-7 years of work experience in a similar work context, ideally with experiences in project management
  • Very good English, spoken and written 
  • Specific technical and methodological knowledge in the field of international legal cooperation in criminal law 
  • Excellent computer skills and experience in presentation techniques
  • Initiative and constructive thinking
  • Excellent management and organisational skills
  • Team-oriented behaviour
N.B.:

As an international enterprise we appreciate explicitly applications of members of all ethnic groups represented in Bosnia and Herzegovina. 

Please send us your CV in europass or europeaid format in English and a half page motivation letter, also in English, which will outline the contributions that would make each applicant a suitable candidate until 12:00 noon on the 24 of November 2017 in digital form to the following email-address: 

keyword: Application LA EU-IPA

Only short-listed candidates will receive a written notification. 

Komentari

Još uvijek nema komentara. Budite prvi da komentarišete ovaj posao!
GIZ Administrative Officer (Administrative & Accountancy focus) (m/f) - GIZ Office Sarajevo
Sarajevo
Administrativne usluge
Objavio: Job.ba Tim

Objavljen 08.11.2017. Ističe 24.11.2017.

Detaljno

The EU-IPA2017 co funded Project “Countering Serious Crime in the Western Balkans” managed by the GIZ

GIZ Administrative Officer (Administrative & Accountancy focus)
JOB DESCRIPTION

The EU co funded “Countering Serious Crime in the Western Balkans” project is implemented by the Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH – GIZ. The project is composed of 4 areas of intervention with the overall objective to counter Serious Crime in the Western Balkans. The technical expertise will be provided by EU Prosecutors and Legal Advisors. 

The project is searching one person capable being part of the administrative management and accounting team to support the project. The selected candidate will be offered a GIZ national personnel contract for the duration of the 24 months and should be available to start 1st January 2018. Invitation to apply is hereby advertised: applications can be received until 12:00 noon on the 24 of November 2017. 

Overall Purpose of Post

To support the project team, in the implementation of the project by providing back up in: 
  1. administrative tasks (local contracts, organization of trips, events, workshops, etc.);
  2. accounting;
  3. financial monitoring;
The above functions are indicative and may be modified according to the needs of the project.

Job Description 
  • Assistance to the Head of Finance and Administration 
  • Ensure the strict application of the GIZ O+R;
  • Manage the daily accounting and manage both the Cash-book and Bank-book;
  • Maintain and administer the GIZ financial systems within the project in accordance with the guidance of the Head of Finance and Administration Officer, GIZ HQ book-keeping and financial controller;
  • Efficient processing of all local payments in compliance with GIZ and EU procedures and daily invoice checking, processing and record keeping;
  • Liaison with the GIZ HQ in the country in relation to booking costs and checking invoices;
  • Ensure detailed financial records are kept in the formats needed for GIZ internal controlling, internal audits and for EU audits;
  • Provide administrative support for the implementation of all 4 areas of intervention;
  • Monitoring and regular reporting on the spent and planned resources;
Qualifications and experience sought 
  • Bachelor’s degree or at least 8 years of relevant professional experience 
  • At least 3 years of previous experience in accounting in the context of EU-funded projects.
  • Fluent in spoken and written English and German.
  • Proficient IT skills (in particular: Word, Excel, SAP).
  • Personal and interpersonal skills, including excellent team-working and communication skills.
  • Attention to detail and accuracy, in particular in relation to accounting or budget monitoring.
  • Customer and service-oriented attitude, fast-learner and willingness to be flexible and prepared to contribute to the company in other duties as required.
  • Experience in GIZ procedures knowledge will be considered as a significant advantage. 
Location
The office base will be in Sarajevo.

N.B.:

As an international enterprise we appreciate explicitly applications of members of all ethnic groups represented in Bosnia and Herzegovina. 

Please send us your CV in europass or europeaid format in English and a half page motivation letter, also in English, which will outline the contributions that would make each applicant a suitable candidate until 12:00 noon on the 24 of November 2017 in digital form to the following email-address: 


keyword: Application Admin. Officer EU-IPA

Only short-listed candidates will be invited for an interview. 

Komentari

Još uvijek nema komentara. Budite prvi da komentarišete ovaj posao!
Prodavač (m/ž) - Amko komerc d.o.o.
Sarajevo
Trgovina
Objavio: Job.ba Tim

Objavljen 08.11.2017. Ističe 22.11.2017.

Detaljno

AMKO KOMERC doo  Sarajevo
Ul.Branilaca Sarajeva 20

Sarajevo: 08.11.2017. godine

OGLAS
ZA PRIJEM U RADNI ODNOS NA ODREĐENO VRIJEME

Za popunu radnih mjesta podružnica Amko komerc Sarajevo 

Prodavač (m/ž) –  10  izvršilaca

Opis posla:
  • izlaganje robe te briga o rokovima, cjenovnom označavanju i popunjenosti odjela
  • kontrola kvalitete i svježine proizvoda prema zadanim uputama
  • pružanje izvrsne usluge kupcima na odjelima 
  • prodaja i obračun robe
  • usluživanje kupaca i pomaganje pri izboru
Od Vas očekujemo:
  • SSS
  • Poželjno radno iskustvo na istim ili sličnim poslovima
  • Ljubaznost, urednost, komunikativnost, uslužnost, odgovornost i spremnost na timski rad
Kandidati pored konkursom predviđenih uslova, dužni su ispunjavati i opće uslove predviđene Zakonom  o radu. 

Uz prijavu na konkurs dostaviti kopije dokumenata koji se ne vraćaju: 
  1. Dokaz o stručnoj spremi- diploma o završenom školovanju
  2. Dokaz o radnom iskustvu  u struci
  3. Kopija lične karte 
  4. Eventualnu preporuku predhodnog poslodavca
  5. Kratka biografija 
Potrebne dokumente kojima se dokazuje ispunjavanje uslova konkursa  možete dostaviti lično (svakim radnim danom od 08 - 16 h),  putem pošte  na adresu Ul.Branilaca Sarajeva 20/10 Sarajevo .  Za sve dodatne informacije obratiti se na kontakt telefon 033/660-624.

Oglas ostaje otvoren 14 dana od dana objavljivanja. 

Komentari

Još uvijek nema komentara. Budite prvi da komentarišete ovaj posao!